hej pencillinkur...

Skrivet den: 2009-04-24 Klockan: 14:21:12
Jahapp gott folk, då har man åkt på en kur med penicillin. Ändast för jag är dum nog att inte veta vilken sida man ska gå av en motorcykel.... men nu vet jag. Åkte motorcykel hem med en på karaten i måndags, så när jag skulle gå av så snudda jag vid avgasröret med benet och brännde mig rejält. I början såg det fint ut och verkade läka, men nu har det vätskat massor och skinn har lossnat så doktor Leken fick ta en titt på det. Vilket slutade med att han skrev ut piller till mig som jag ska käka nu. Så det blir ingen träning för mig på ett tag... Jag som VERKLIGEN inte har tid med detta... har tävlingar på G och en gradering nu till sommaren...Får åka in en sväng på träningen ikväll och titta på istället..... BAJSTOLLE!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0