tisdag

Skrivet den: 2009-04-21 Klockan: 10:37:45
God morgon bloggen!


Blev inte så mycket bloggande i helgen på grund av diverse aktiviteter.
På lördagen var det noriska mästerskapen i karate. Tråkigt nog var vi bara två stycken i min viktklass så det blev bara en match för min del. Ett surt silver blev det, men den matchen kändes bättre än de jag gjorde i öppna där jag inte fick något pris alls. Det var en väldigt lång dag iaf. Efter tävlingen övertygade de andra mig att jag skulle med på sayonarapartyt fastän jag hade tänkt åka hem. Skulle ju upp tidigt på söndagen. Men hände med iaf en liten stund och åt mat innan jag åkte hem.

På söndagen skulle jag på något som jag trodde var slutcasting för goranmedias modellagentur, men tji fick jag! Det visade sig vara min första fotografering!!! :D:D:D Så äntligen är jag del av en agentur som förhoppningsvis ska kunna ge mig en del modeljobb! Drömmen håller äntligen på att bli sann! ska blir fotograferad igen om en eller tvp månader för att fortsätta bygga upp min portfolio så jag är superduper megalycklig!
Kommer lägga upp en länk till deras sida när bild och så kommit upp på mig :D

Nu ska jag göra mig i ordning!
Ha en fin dag!
Kommentarer
Postat av: Elin

Bortsett från texten (namnet) däruppe som skär in i bilden var det riktigt snyggt :)

Datum: 2009-04-21 Tid: 10:42:09
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0