Twilight för andra gången

Skrivet den: 2009-04-22 Klockan: 22:49:52
Ja, jag är ju inte ensam om att vara näst intill besatt av twilightserien, jag menar, vem är inte helt störtförälskad i Edward? Och Stephanies sätt att skriva får det att kännas så verkligt, att man själv är med om allt! Lovely helt enkelt!
 Har läst alla fyra böckerna men nu har jag börjat på första igen, jag kan helt enkelt inte få nog! Jag har aldrig blivit fängslad av en bok på det viset som hela denna serien gjort. Det känns som alldeles för lång tid till New moon har premiär. Kan knappt bärga mej! Jag kan ock inte bestämma mig vilken bok jag tycker är bäst, alla är så bra på sina egna speciella vis. Vilken är er favorit?



Nej nu kallar sängen! ( och Twilight ;) )
Sov gott!
Kommentarer
Postat av: evelina

sv okej de är bra. Här äre oxå bra. Händer idag då?

Datum: 2009-04-23 Tid: 11:53:30
URL: http://mystjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0