Stackars studenter

Skrivet den: 2009-06-12 Klockan: 08:59:24
Godmorgon hörni!
Allt bra idag? Själv är jag väldigt trött men det är svårt att sova när det blir full rulle i huset på morgonen.
Idag för ett år sedan tog jag studenten, som tiden går, känns som att det bara var någon dag sen. Men icke! Årets studenter har haft megaotur med sitt väder, Det Blåste orkan på balen och idag, på studentdagen, öser regnet ner.
Själv hade man solsken båda de viktiga dagarna, Vilken tur!

Idag har jag och linda lovat att vi skulle titta på vår förra skolas studenter, så det är bara att ladda paraplyet så vi kan gratta dem! Tror inte vi drar in till stan och ser nerspringet från kärnan för där är alltid kaos, så jag får se vad som händer =)

Hoppas ni har en bra dag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0