Fredag

Skrivet den: 2009-03-06 Klockan: 11:25:32

God förmiddag bloggen!

Thank God its friday eller hur säger man? haha. Enda anledningen till att jag längtar till helgen numera är för att jag kommer se lite mer utav Ralf. Även om han jobbar mellan 8-16 som alla andra så blir det lite annorlunda med tanke på att han jobbar i Köpenhamn. Men förhoppningsvis så blir det en flytt till Stockholm till hösten om han får jobb på samma företag som hans bror jobbar på. Då blir där nog mer tid att ses på. Men tills dess är det bara att hålla ut.

Vad ska ni hitta på idag då? Själv ska jag gå ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetslös. Något som jag skulle ha gjort för längesen, men jag är den som gärna skjuter upp saker.

Berättar sen hur det gått på arbetsförmedlingen!

ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0